5 TIPP A REGGELI ROSSZULLÉTEK ELLEN
  1. A várandósság alatt erősebb a gag reflex, ezért nyugodtan törd össze a nagyobb vitaminokat, táplálékkiegészítőket bevétel előtt.
  2. Egyél napi 250 mg gyömbért, ez az egyetlen természetesen növény, ami bizonyítottan csökkenti az enyhe hányingert.
  3. Alvás. A várandósság különösen megterhelő lehet a szervezet számára, az idő előrehaladtával pedig egyre nehezebb kényelmes pózt találni lefekvés után, mégis az egyik leghatásosabb fegyver a rosszullétek ellen a kipihentség.
  4. Nassolj egészségesen! Tudjuk, hogy egy rosszullét alatt senki sem tud az evésre gondolni, holott az üres gyomor a hányinger legnagyobb ellensége. Sokat segít az is, ha a napi étkezések 5-6 részre oszlanak el, egyensúlyban tartva ezzel az inzulinháztartást. A kisebb adagok ráadásul a rosszullétek esélyét is csökkentik.
  5. Vitamin és ásványi anyag pótlás! A folsav, a B és E vitaminok és a terhesség első két trimeszterében a magnézium szedése egyaránt fontos!

Fotó: Kewei Hu

Szólj hozzá te is!